zaterdag 9 januari 2010

weekend only!

Hai hai!
Allereerst: GELUKKIG NIEUWJAAR! Sinds het nieuwe jaar heb ik nog niet gepost, dus vandaag moest het er toch maar van komen. Gelukkig zit de eerste week er al weer op. Pffff en de tijd gaat zo snel. Gisteren had ik 7 uur op een dag (de hele dag school dus) beva. Dat houdt in dat je in 1 dag een werkstuk van beeldende vakken moet maken. We hadden 5 onderwerpen en ik had 'Het gevoelige moment' gekozen. Daarbij heb ik nagedacht over een gebroken hart. (Standaard, ik weet het) Het is wel leuk geworden, omdat ik de enigste was die met de naaimachine aan de gang ging. Het is een jurkje geworden. Hij moet een week in school hangen voor ''tentoonstelling''. Daarna zal ik een foto maken en posten. (Je moet wel bedenken dat ik natuurlijk niet vol leert naaister ben). Vandaag heb ik ook weer een foto van mijn outfitje. Straks zal ik moeten volleyballen (eerste wedstrijd van de 2de helft alweer) tegen Atlante MA1. Ben benieuwd.
Tot snel, arriverdetci (of hoe je het ook schrijft!)


Gemma Ward, mooiste model ooit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten