vrijdag 24 februari 2012

Week 8

Hallo partypeople,
Woew wat heb ik een leuke carnaval gehad zeg. Echt super. Ik was naar 's-Hertogenbosch geweest voor de tweede keer (vorig jaar ook) alleen nu twee dagen en het was zooooo gaaf. Lekker geouwehoert met jan en alleman.
Ik moest eigenlijk vanavond lessen 20:15 maar belt mn rij-instructeur me op dat de auto stuk is! Ik balen natuurlijk want zo haal ik mijn rijbewijs nooit! :(
Oja en mn beste vriendinnetje is vorige week geslaagd voor der rijbewijs! Echt super!
Nouja, een voordeel van zo'n vrije avond is dat ik lekker wijntjes kan nuttigen. Hier mijn foto van week 8:














Oja en mensen: Als ik nog niks gepost heb volgende week, please help me dan herrinneren anders vergeet ik het weer en dan kan ik mijn doel wel afstrepen! =(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten