donderdag 15 oktober 2009

yeah, finally done!

Heey mensen,
Ik ben heel blij vandaag, want ik had mijn laatste toets. Heb een moeilijke week gehad maar volgende week is het vakantie en ga ik relaxen. Haha, vanochtend had ik de bus gemist. Haha, maar het was heel grappig: ik dacht dat ik les had, maar dat had ik dus helemaal niet. Zaterdag ga ik shoppen met mijn beste vriendin Laura. (Eigenlijk noem ik haar Lauren, want ze lijkt op LC) Woensdag ga ik shoppen met mama in Amsterdam! Ik heb eindelijk mijn salaris gehad en nu ga ik het uitgeven ook. :D Vandaag, toen ik thuis kwam, ben ik naar de filmwinkel gegaan en heb er een paar gehuurd. Ik zal je mijn simpele outfit van vandaag laten zien.
Spreek jullie later! Ciao!

lelijkkkkkk, o-m-g haha!
dress = vila.dk
leather pants = also vila.dk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten