woensdag 14 oktober 2009

Sorry sorry sorry!

Oooh, heey allemaal.
Omfg, ik heb het zo druk. Ik had mijn proefwerken afgelopen week en morgen heb ik mijn laatste: geschiedenis. Daarom heb ik niet veel aan mijn blog gedaan, en dat spijt me.
Maar vandaag heb ik een foto van mijn outfit gemaakt, dus deze zal ik posten na mijn gepraat.
Ik heb mijn wiskunde proefwerk totaal verknalt vandaag. :( En ik dacht: ik ga vanmiddag heel goed leren voor mijn geschiedenisproefwerk. Maar toen ik thuiskwam, was mijn computer kapot. Gelukkig heb ik mijn notebook :)
Wow, ik moet jullie iets vertellen. Ik heb nooit een meisje gezien die ook maar een beetje op mij leek. Nooit! Tot gisteren..
Gisteren zat ik op Lookbook.nu en ik zeg een meisje, ik dacht: fuck, dat ben ik!.
Hmmm, ik zal jullie dat meisje laten zijn (zij is dunner en ik ben langer).

De linker ben ik in 2007 haha! En de rechter is mijn look-a-like.
Wat vindt jij? Lijkt ze?
Ohja, en mijn outfit van vandaag:

Wens me succes morgen met Geschiedenis en ik zal weer updaten binnekort!
xoxo'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten