woensdag 7 oktober 2009

Some series you must follow

Hey mensen,
hier ben ik weer. Ik ben vandaag niet naar school geweest, ik had een raar gevoel in mijn buik. Dus heb ik de hele dag op mn bed gelegen, saaaaaaai!
Vrijdag is mijn eerste toets: Engels. Hier is een soort planning voor deze week:
Vrijdag: Engels toets
Maandag: Frans toets
Dinsdag: Aardrijkskunde ST (het hele boek!)
Woensdag: Toets wiskunde en nederlands.
Donderdag: laatste toets: Geschiedenis.
Ik hoop zo dat ik het goed doe, omdat dit mijn laatste jaar op school is. In mei heb ik al mijn examens! Terwijl ik pas nog in de brugklas zat :p Tijd gaat zo snel..
Gelukkig heb ik na de toetsweek vakantie, waar ik enorm naar uitkijk.
Vandaag heb ik een paar series op een rijtje gezet!

Mijn persoonlijke favoriet: One tree hill.
Hoofdpersonen:
Lucas Scott: Chad Michael Murray
Nathan Scott: James Lafferty.
Brooke Davis: Sophia Bush.
Peyton Sawyer: Hilarie Burton.
Haley James: Bethany Joy Lenz.
Het verhaal speelt zich af in Tree Hill, een klein dorpje in Noord Carolina. Er is een basketbalteam: the Ravens. Nathan en Lucas hebben dezelfde vader. Ook spelen ze beide basketbal.

Dan: een van de meest populaire series van dit moment!
Gossip Girl.
Hoofdpersonen:
Serena van der Woodsen: Blake Lively.
Blair Waldorf: Leighton Meester.
Dan Humphrey: Penn Badgley.
Nate Archibald: Chace Crawford.
Jenny Humphrey: Taylor Momsen.
Chuck Bass: Ed Westwick.
Vanessa Abrams: Jessica Szohr.
De serie gaat over de roddels in Manhattan. De hoofdpersonen gaan naar de Upper East Side School. Als er een roddel is, wordt er een foto gemaakt en doorgestuurd naar de blogger: Gossip girl. Zo komt iedereen alles te weten.
You know you love me, xoxo Gossip Girl.

En als laatst: the new 90210.
Hoofdpersonen:
Annie Wilson: Shenae Grimes.
Dixon Wilson: Tristan Wilds.
Naomi Clark: AnnaLynne McCord.
Ethan Ward: Dustin Milligan.
Silver: Jessica Stroup.
Navid Shirazi: Michael Steger.
Adrianna Tate-Duncan: Jessica Lowndes.
De serie vindt plaats op de school in Beverly Hills. Vroeger ging 90210 over de ouders van deze generatie. Het gaat over lifestyle, liefde en vriendschap.
Heel leuk om te kijken (vooral de jongens!!)
xoxo' Natalja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten