dinsdag 6 oktober 2009

Finally Started!

Hallo bloggers!
Ik heb altijd gedacht dat ik niet mee zou doen met de 'bloghype'. Maar vandaag zette ik mijn mening opzij en heb ik gewoon deze blog gestart. Ik hoop ten eerste dat ik niet vergeet te posten, want dat was mijn tegenargument. Pff, ik zit nu in havo 5 en het is gewoon zoooo kut, heel veel werk en ik wil het zo graag, maar tóch heb ik geen zin om te leren. Oke, saai verhaal, ik ga nu wat plaatjes posten van dingen die ik wel leuk vond!
Meningen graaaaaaaaaag!

Dit zijn enkellaarsjes van de sasha, ik vind ze echt geweldig.
Ik wil ze echt graag, maar ze zijn waarschijnlijk niet meer in de winkel =(
Wat vinden jullie?

Dit topje is van de topshop. Ik vind em echt supercute! Helaas heb ik geen creditcard
en kan ik dus niet bestellen op topshop.nl. Ik hoop zo dat de topshop ooooit nog in Nederland komt !
Deze broek is geweldig!
Het is een soort baggy, maar toch net weer even anders.
Ziet er een beetje classic uit vind ik (:
Ik weet niet of ik morgen nog post, omdat ik toetsweek heb enzo.
Groetjes, 'the new blogger' Natalja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten